Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

piątek, 22 maja 2009

Antoś - PRL Już jest !


PodajRapLudziom - Płyta oparta na samplach w oldschoolowym klimacie. Płyta powstawała przez pół roku i każdy z bitów zawartych na niej wiele dla mnie znaczą i do każdego mam sentyment. jak na pierwszą płytę to jestem usatysfakcjonowany z jej brzmienia i jakości. Dzięki niej poznałem paru ludzi i część z nich wystąpiła na tej płycie.

Bity na płycie mają pół roku ale również niektóre zaledwie pare dni. Jedynie introz jest z zeszłego roku, ale musiałem go na tej płycie umieścić.

Podaj link do ściągnięcia płyty swoim znajomym, niech ściągają i podają tą płyte dalej.!


ŚCIĄGNIJ PŁYTĘ

1 komentarz:

  1. No to wyrażę swoją opinię na temat płyty. Płytę otwiera dość dobre, troszkę senne "Introz". "PromienioTwórczość" też na plus, dość przyjemne i buja głową. Kawałek z gościnnym udziałem Emeste (btw. najlepszy gość) jest trochę senny, ale rozumiem, że taki był jego koncept, numer ma klimat. "Od Kiedy Gdy" jest asłuchalny przez ten monotonny bit, ble. "Pocztówka Dźwiękowa" to dość fajny instrumental, chociaż na dłuższą metę męczy - te 3:25 to jednak za długo. "Postanowienia" niestety muszę przeskoczyć z powodu featuringu - nie chcę krytykować, pominę to. "Śniadanie" nie najgorsze, nie najlepsze, ale na plus. "Pamiętaj" bym z chęcią posłuchał z innymi gośćmi, bo to jest fajny, dość prosty, tradycyjny riddim. "Truschool" w ogóle mi nie wchodzi. Dobra końcówkę płyty w skrócie: "Bez Limitów" fajne, "Farida" za ciężkie, "Outroszek" nie jest złe :).

    Ale zważywszy na to, że jest to pierwsza produkcja to wielkie propsy i rób dalej biciwa, czekam aż nawinie na nich jakiś dobry raper, no bo co tu ukrywać zdecydowanie najlepiej na płycie wypadłeś Ty - produkcyjnie, gości zachęcam do pracy, bo niby nawijać każdy może, ale lepiej żeby było lepiej niż gorzej.

    Opinia jest jak najbardziej subiektywna i nie negujcie się, no i wiadomo są gusta i guściki!

    PS. trochę przypałowa okładka.

    OdpowiedzUsuń

StejFreszCru