Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

środa, 24 lutego 2010

Antyk - Born By Music EP

Siemacie ! Dziś mam dla was kolejny fresz i patronat.

Mój kochany fAAnkowy bliźniak, Antyk wydał instrumentalne EP, oczywiście płyta jest promowana przez PodajRapLudziom.pl.

Sam przesłuchałem EP i jestem pod wrażeniem jaki progres ten chłopak zrobił i jak warto patrzeć na to jak on się rozwija, bo prawdziwego trueschool'u w polsce brakuje.

A to co mówi sam Antyk:

"Born by music" to solowy, instrumentalny extended play utrzymany w konwencji true schoolu. Utwory są w bardzo zróżnicowanym klimacie, a przy ich tworzeniu wykorzystane zostały tylko i wyłącznie sample. Mam nadzieję, słuchaczu, że 'album' ten spodoba Ci się

Także ja osobiście polecam tą EP'ke.

Tutaj macie link do zassania:



Pozdrawiam, niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru