Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

poniedziałek, 17 maja 2010

Dziudziek/Alan OSC - W poszukiwaniu szczęścia

Mam ogromną przyjemność w ten dzień pełny jakże słitaśnej pogody oddać w wasze ręce kawałek Dziudźka i Alana OSC nagrany na moim bicie. Sam jestem zadowolony z końcowego efektu.
"w poszukiwaniu szczęścia" bo przecież ile razy każdy człowiek orientuje się, że jego życie często jest poszukiwaniem, poszukiwaniem szczęścia. Każdy szuka, niektórzy nawet znajdują.

Tutaj możecie przesłuchać numer:


Tutaj zaś możecie go pobrać:


Tak tylko dodam, że za góra 2 tygodnie światło dzienne zobaczy klip do tego numeru, którym już się jaram.

Podaj Numer Dalej Jeśli Ci Się Podoba!


Zapraszam do odwiedzania PodajRapLudziom.pl co jakiś czas, niedługo kolejne news'y, tym razem jednak na temat pewnego mojego producenckiego projektu który zaskoczy brzmieniem nie jedną osobę.

ps. Taka refleksja mnie dzisiaj naszła, że w sumie szkoda, że niektórzy MC's potrafią płynąć tylko podczas powodzi.

Pozdrawiam, niech Funk będzie z wami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru