Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

czwartek, 27 maja 2010

PATRONAT: DRKN - London Influence Mixtape [Promomix]


DRKN - London Influence MIXTAPE [PROMOMIX]

W trakcie produkcji jest experymentalny brzmieniowo projekt mojego człowieka DRKN'a którego mogliście usłyszeć na mojej producenckiej płycie "PRL" rok temu.
Materiał ma być skończony w granicach 2 tygodni, jednak już dzisiaj możecie sprawdzić promomix materiału, żeby te dwa tygodnie przez to stały się oczekiwaniem na płytę która wprowadza ze sobą dużo świeżości.


Sam DRKN o projekcie:

"Jest to mixtape inspirowany brytyjską sceną grime'ową, będącego
charakterystyczną dla wysp odmianą rapu. Można w nim również dostrzec
wpływy gatunków cięzkiej elektroniki takiej jak dubstep czy
fragmentarycznie dnb. Mixem oraz masteringiem zajął się p44."
PROMOMIX możesz pobrać z tego linku:


lub:




sprawdzaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru