Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

niedziela, 20 czerwca 2010

[PATRONAT] Jagła & BJN - Prorok EP

Na wstępnie, przepraszam za opóźnienie, wina mojego nieogarnięcia.
Jagła i Bujana wydali niedawno EP pod tytułem 'Prorok'. Na EPce znajduje się 6 numerów.
Za ich produkcje odpowiedzialni są: Feru, Tony, Antek
Gościnnie zaś swój wokal dodali do całości: Ałgaj oraz Laguna
Za mix i mastering całości odpowiedzialny jest Jagła
Okładkę zaś popełnił Galon PZW

ale konkrety, myślę że mogę tutaj dodać do odsłuchu numer zrobiony na moim bicie z tej EPki
dlatego też
Jagła&BJN - Płatek śniegu (prod. Antek)

podoba wam się? to pobierz całość
nie podoba? to też pobierz, całość nie jest taka sama jak ten numer


ps. sprawdzajcie PodajRapLudziom.pl na bierząco, w najbliższym czasie będę miał o czym tutaj pisać..:)

Niech Funk będzie z wami

1 komentarz:

StejFreszCru