Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

czwartek, 1 lipca 2010

Bitwa o Harlem || "Po prostu"

Na "dzień dobry" to zapraszam wszystkich do czegoś nowego, relacji na żywo z bitwy o Harlem. Bitwy freestyle'owej jakby ktoś nie rozkminiał ocb. 
transmisja zaczyna się jutro, od godziny 18:30 z tego co mi wiadomo.
Tutaj masz, dobry człowieku link do strony gdzie dostaniesz relacje:


A tak idąc dalej. Zapraszam do pobierania mojego nowego numeru. Tytuł tego kawałka to 'Po prostu' bo jakby to powiedzieć, w tekście umieściłem różne wątki i "po prostu" nie wiedziałem jak go nazwać.

numer możesz odsłuchać tutaj:

lub na moim MySpace



A pobrać możesz z tego oto linku:


Kawałek jak możesz, to podaj dalej
Wiesz co człowieku? nie współpracuj nigdy z najemnikami. Bo to jest bez sensu.

niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru