Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

środa, 28 lipca 2010

Wspieraj prawdziwy Hip Hop!

Caddy One zwraca się do Was Polaków z prośbą wsparcia go: 







Wejdźcie na: 






i pobierzcie za darmo album "Universal Language
22 kawałki z takimi artystami jak KRS-ONE, RAS KASS, MC LYTE, SUPERNATURAL i wielu innych.

Hip Hop oparty na prawdzie, miłości, pokoju i pojednaniu! 
Ściągając album tym samym pomagasz artyście w wydaniu go w limitowanej wersji na CD i Winylach.

Pomóż ! Wspieraj prawdziwy Hip Hop !

niech Funk będzie z wami

1 komentarz:

  1. dobry raper nie potrzebuje promocji i siłowego 'wpychania' na strony. Takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń

StejFreszCru