Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

wtorek, 20 lipca 2010

ZADAJ PYTANIE ZEUSOWI !

Dzisiaj mam coś dla was naprawdę grubego.

ZADAJ PYTANIE ZEUSOWI!

Sprawa jest bardzo prosta. PodajRapLudziom.pl w najbliższym czasie przeprowadzać będzie wywiad z Zeusem. Jednak zasada "podaj rap ludziom" jest raczej ideą taką, że nikt nie wywyższa się ponad innych. Dajemy więc wam możliwość zadania pytania Zeusowi. Oczywiście nie będziemy wszystkich zadawać artyście. Jednak te, które będą naprawdę ciekawe pojawią się na pewno w wywiadzie. Dlatego też, jeśli ktoś ma ciekawe pytanie pisz śmiało na maila:

cietydzwiek@gmail.com

pytania mogą być anonimowe, bądź podpisane ksywką, imieniem czy też nawet nazwiskiem.

PUŚĆ DALEJ INFO O AKCJI!

niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru