Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Antek - PróbStylu MIXTAPE

Dzień dobry cześć i czołem, co u was?

Dzisiaj [CH]lany poniedziałek i z tej okazji wypuszczam dla was kubeł wody na wasze słuchawki, głośniki, radioodbiorniki, gramofony, najki, zupki chińskie, stare vansy czy na czym tam jeszcze wy będziecie to puszczać .

MixTape nie jest nowy, to mówię od razu, prace nad nim zostały zakończone 16 stycznia, także ładny kawałek czasu temu. Mimo to twierdzę że i tak ma poziom odpowiedni żeby go puścić do ludzi. Najlepsze jest to, że miał być wydany z zupełnie innej okazji no ale nieważne.

Jak ktoś będzie chciał mixtape podzielony na pojedyncze numery to niech podbije do mnie na gg [6840322] albo piszę na CietyDzwiek@gmail.com !!


Oto okładka płyty:

a tutaj macie link do pobrania:



tutaj macie trackliste:

--01. W drogę
--02. Ludzie, chwilę, przeszłość
--03. Liście, krew, łzy
--04. Znicz
--05. Nic do stracenia
--06. Oryginalni jak produkty z biedronki
--07. Świt Nocą (feat. Towue)
--08. Nadal jestem

bity są z neta i instrumentale, masteringiem wokali zajął się Dziudziek


a tu parę linków:


PODAJ MIXTAPE DALEJ !!

Niech Funk będzie z wami, Antek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru