Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

sobota, 10 kwietnia 2010

ODR Squad, Antek, TowUe - Nasz Czas

Siemanko ożałobiony narodzie polski. Na sam początek, to ogromne wyrazy współczucia dla rodzin, bliskich, przyjaciół i wszystkich związanych uczuciowo z tymi, którzy zgineli. To jest tragedia dla ludzi, jednocześnie miejmy nadzieję, że także jest to moment w którym nastąpi zmiana rządu i nastąpi narodowy ogar i zmiana podejścia. Kto do cholery kupuję używane samoloty i jeszcze twierdzi, że to świetny dill?! efekty widzimy dzisiaj na wszystkich portalach, kanałach radiowych, telewizyjnych, na sztandarach w całym kraju i poczekalni demotywatorów.
-------------------------------------
Ale no przejdźmy do sedna fresza.

80 wersów, 5 MC's, 5 zwrotek, 3 miasta, 1 numer. Czyli "Nasz Czas", nowy numer

Jestem z niego szczerze mówiąc zadowolony

tutaj możesz sobie go odsłuchać:


Tutaj zaś masz link do pobrania:

a tak jeszcze odstępując od tematu, to złoczyńca imię którego zaczyna sie na literę M. był wczoraj na tyle miły, że mnie orzygał, był też tak dowcipny, że narzygał mi do tylnej kieszeni w spodnaich.

Pozdrawiam, niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru