Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

wtorek, 13 kwietnia 2010

Parę freszy, na dzień dzisiejszy

Kolejny post z dawką freszy chociaż i tak wątpię, że ktoś się nimi przejmie. Najważniejszym jest to, że w najbliższym czasie wydać będę w stanie 'CzyńDobro". Ocb z tym? no to słuchajcie faktów:

Płyta nie będzie zamknięta w danym gatunku, będzie totalnym przemieszaniem stylów.
Będzie miała brzmienie rapowe, trip-hopowe, rockowe, orientalne, elektroniczne z dodatkami komponowanego pianina.
Na krążku znajdzie się 8 utworów, na trzech z nich swoje miejsce znajdą wokale. Będą tam wokale moje, Dziudźka, JoDoX oraz jeden remix LUC'a.
EP będzie spójne i każdy utwór w jakiś sposób będzie powiązany z poprzednim i następnym.
Podróż zacznie się od spokojnego intra które w jednej chwili dostanie ogromnego uderzenia, by potem przenieść nas w globalny reset wypełniony strachem i napięciem po którym następuję chwila wyciszenia i prośby o pokój, następnie przychodzi upragniona oazja która jednak na samym końcu jest zlikwidowana i płyta kończy się nie ciekawym "happy end'em".

na razie nie zostaje puszczony żaden singiel, jesteśmy na etapie ... a nie po wiem na jakim, po co mówić o czymś, co jest nie pewne?

a tak na sam koniec ostatnimi dniami nasuwa mi się pytanie, czy największym patriotą może być ktoś, kto nie zna hymnu swojego kraju?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru