Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

wtorek, 24 sierpnia 2010

Biernac - Kolejny raz

Biernac, kolejny reprezentant StejFreszCru (o tym cru w następnym poście) wypuścił w eter swój nowy solowy numer pod tytułem "kolejny raz". Parę słów oraz numer do odsłuchu i pobrania poniżej.





Biernac o numerze:

Kawałek nagrany po przemyśleniach ile to rzeczy mozna powtarzać ciągle i ile można popełnić tych samych błędów. Ma dać ludziom do zrozumienia, że w kołko w życiu jest to samo, ile osób "przyjacieli" może Cię wystawić gdy naprawde ich potrzebujesz, żebyś nie liczył zawsze na pomoc bo nie zawsze ją dostaniesz. Trzeba uczyć się na błędach które się popełniało i kiedy pojawia się znowu podobna sytuacja trzeba mieć już jakiś plan. Przekaz ma być ogólnie taki, żeby nie zmieniać siebie i byc cały czas sobą nie ważne w jakich okolicznościach się znajdujesz, żeby żadna  przeszkoda Cię nie zmieniła.


ODSŁUCH:




POBIERZ: Biernac - Kolejny Raz


niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru