Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

niedziela, 29 sierpnia 2010

[PATRONAT] Dzi-Tek & Mathi - Zrób To Lepiej

Teraz pytanie za 100 pkt! Skąd znacie "Zrób To L-EP-iej"?! TAK ! ale inicjatywa pod tym szyldem w której brałem udział ja (Antek) i Spajku upadła. Ale dzięki temu w siwej brodzie na górze znalazł się ktoś, kto to doprowadził do końca i chwała im za to. Mowa o Dzi-tku oraz Mathim !

Zrób To Lepiej to tytów Epki Dzi-Tka oraz Mathiego. Parę słów o projekcie:
Klasyczny duet MC-PRODUCENT ma zaszczyt zaprezentować wam 10 premierowych dżojntów o tematyce i klimatyce monotonnie niemonotonnej dzięki czemu możecie się spodziewać wszystkiego najlepszego co oferować może swojemu wyznawcy czarna muzyka. Wszystkie, ale to wszystkie bez nawet nad zwyczajnie wyjątkowych wyjątków wokale zostały zarejestrowane w Basement Records co również nie jest bez znaczenia moi mili! dobra ale bez zbędnego pier...dzielenia głupot zachęcam was do sprawdzenia tego materiału


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru