Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

[PATRONAT] Zbuu - Teraz my MixTape vol. 2

Mixtape Zbuu który tytułuje się "Teraz My" ma już swoją premierę. Z racji tego, że ten projekt jest pod patronatem PodajRapLudziom.pl poniżej możecie znaleźć informację odnośnie tego, jak możecie sprawdzić ten mixtape w swoich membranach.



Mixtape "Teraz MY" to krążek, który ukazuje, że muzyka mimo wszystko potrafi łączyć. Znajdziesz tu wyjątkową mieszankę styli oraz różnorodność, która przemówi do gustu nawet najbardziej wybrednego słuchacza. Znajdują się tu zarówno ciężkie kawałki posiadające niewyobrażalną moc, ale także te pogrążone w refleksji. Jest to produkt, który zapadnie na długo w Twojej Pamięci

Tracklista:

01.Intro   
02.Jagła - Dzień w Dzień  
03.Koupak Ft.Tijo - Ślepy Nokturn  
04.Kaos & Makaron - Dobrzy Umierają za Młodu  
05.Koza & Herman - To Co Dla Mnie Ważne 
06.Łowicz - Nocą Na Rejonie   
07.BNA - Jak Jest U Mnie   
08.Redson - Ekskluzywnie 
09.Grimel - Hip-Hop Interpretacja 
10.Majster ZRG & Dzasta & Paco - Zegarek bez wskazówek  
11.Luke & Coruption - Punkt Widzenia  
12.Skwara - Czasem Ide na Kompromis  
13.Emes & Junior - Kumulacja Styli  
14.HZOP Skwarek - Młode Pokolenie  
15.Paco - Na Dworcu
16.Zaya - Czasami
17.Outro     
18.(Bonus Track) Emes & Junior - Kumulacja Styli (Remix)



niech Funk będzie z wami

1 komentarz:

  1. Hehe jest i playlista :D Polecam mixtape konret ;)

    OdpowiedzUsuń

StejFreszCru