Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

piątek, 6 sierpnia 2010

[PATRONAT] Inkaust "Sesja" PROMOMIX

Emeste, Kozioł, Maku czyli w jednym słowie - INKAUST. Formacja która charakteryzuje się experymentowaniem jeśli chodzi o brzmienie i kreatywność liryczną.






Skład ma już na swoim koncie album pod tytułem "DOBA" który tak nawiasem polecam każdemu. Inkauści jednak przygotowują coś nowego dla dopieszczenia waszych odbiorników, odtwarzaczów mp3, ramion gramofonow, ślimaków, słuchawek czy tam jeszcze na czym lubicie odtwarzać dźwięk. SESJA, taki tytuł będzie nosił nowy album Inkaustu, który światło dzienne zobaczy we wrześniu, jednak wcześniej będziecie mieli okazję sprawdzić singiel promujący ten album. Jednak żebyście nie musieli tyle czekać na singiel lub też się teraz nim zainteresowali, w wasze ręce Inkaust pod patronatem PojdaRapLudziom.pl oddaję PROMOMIX, który możecie odsłuchać w poniższym linku:


niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru