Założenie jest proste. Promujemy to, co jest dobre. Nie jedynie muzykę, ale też książki, imprezy, audycje radiowe. Ogółem - wszystko co ma wartość. Portal jest stosunkowo młody. Na początku był blogiem promującym moją (Antka) płytę PRL - PodajRapLudziom. Następnie stał się moim oficjalnym blogiem, następnie moją stroną a teraz jest portalem promującym nie tylko mnie. zachęcam do sprawdzania zawartości strony i podawania jej dalej. co tu dużo mówić.. PODAJ RAP LUDZIOM !

czwartek, 12 sierpnia 2010

[PATRONAT] Paco "Otwarte złamanie"

Paco, urodzony 12 listopada 87 roku w Pabianicach, MC i beatmaker w jednym od początku 2009 roku zajmujący się na serio nawijką aktualnie pracuje nad swoją płyta "Otwarte złamanie" który wyjdzie pod koniec września, będzie to płyta o refleksyjnym klimacie. Producenci na płycie: Don Grzybo, Kudel, Koupak, Emeph, Zbuu, K.C.R., B prof, CeHaZet, NOL, Świr, RedsoN oraz ja. Gościnnie na płycie znajdą się: XeeN, True, eSGie (w składzie ZiboY, Goglin), TzP (w składzie Krótki, Jankess), Fan, Kolor, Koupak, RudyGdy, Filipo.
Nad tą płytą patronat objęło PodajRapLudziom.pl





już teraz możecie sprawdzić Paco na :


niech Funk będzie z wami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

StejFreszCru